Zapraszamy do zapoznania się z wakacyjnym harmonogramem pracy sekretariatu Szkoły AAH.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w lipcu sekretariat Szkoły Doktorskiej Nauk Humanistycznych, Teologicznych i Artystycznych pracuje od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00–13:00.
Dodatkowo, w dniach 14–17 lipca sekretariat będzie otwarty w wydłużonych godzinach (9:00-15:00), aby umożliwić sprawne składanie dokumentacji kandydatom w ramach trwającej rekrutacji.
W związku z odbywającymi się rozmowami rekrutacyjnymi, w dniach 22–23 lipca prosimy o wyrozumiałość oraz ograniczenie kontaktu z sekretariatem do spraw naprawdę pilnych.
Informujemy również, że w dniach 11–29 sierpnia sekretariat Szkoły AAH będzie nieczynny z powodu przerwy urlopowej. W sprawach ważnych i wymagających niezwłocznej interwencji, prosimy o kontakt z pozostałymi pracownikami Sekretariatu Szkół Doktorskich.
Dziękujemy za zrozumienie i życzymy wszystkim spokojnego lata!
Zespół Szkoły Doktorskiej AAH